- 27/05/2023
La sede de Mexillón de Galicia acogerá una exposición permanente sobre el cultivo de las bateas
La Diputación colaborará en la puesta en marcha de una muestra que pretende dar visibilidad a un producto estrella de las rías
La Diputación de Pontevedra y el Consello Regulador da Denominación de Orixe Protexida do Mexillón de Galicia han renovado su convenio de colaboración, en virtud del cual el organismo provincial destinará 23.000 euros a la renovación de la infraestructura tecnológica de la sede del Mexillón de Galicia. Carmela Silva señaló en rueda de prensa que «o consello regulador poderá, co apoio da institución, modernizar as súas instalacións onde, ademais, se situará a primeira exposición permanente en Galicia que afondará na importancia deste produto para a provincia e a comunidade». «Apostamos por modernizar e facer visible o noso sector», dijo Silva.
Con colaboración provincial, se creará en la sede de la Avenida da Mariña una exposición para «reforzar a imaxe da provincia como destino cultural de calidade, ao ser este un territorio cun vínculo innegable a nivel histórico, social e económico co produto das bateas». La muestra se articulará a través de una colección de impresiones digitales laminadas y en vinilo, «que incluirán fotografías e textos explicativos sobre o valor do mexillón, e onde aparecerán representadas as empresas e os produtos certificados na DOP». Esta muestra será, además, «a primeira exposición específica sobre o mexillón en toda Galicia, e nela explicarase a forma de cultivo autóctona, así como o seu valor económico, social, cultural, paisaxístico, gastronómico e nutricional: un percorrido natural de toda a súa cadea de valor».
Por otra parte, y en lo que atañe a la renovación de la infraestructura tecnológica del consello, este podrá adaptarse a las demandas del sector y a las tecnologías de vanguardia «coa actualización tanto da instalación eléctrica como da asistencia técnica». Además, «poderá instalar toda a infraestrutura e medios necesarios para a configuración dos espazos de almacenamento, instalación e configuración do sistema de copias de seguridade, dos dispositivos con redes Wi-Fi, ou a instalación de switch e cortalumes». De esta forma, dice la Diputación, se garantiza una «arquitectura con equipos e plataformas máis seguras que minimizan a posibilidade de ciberataques ou os fallos».